ترجمه تخصصی ایرانیان با هدف ترقی سطح کیفی ترجمه مقاله و کتب در ایران فعالیت خود را با تشکیل تیم تخصصی ترجمه از دانشجویان و فارغ التحصیلان مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه های برتر ایران شروع نمود. فعالیت اولیه بر اساس ترجمه مقالات فارسی به انگلیسی جهت انتشار در نشریات معتبر و ترجمه کتب مرجع انگلیسی به فارسی شکل گرفت. در تیم ترجمه تخصصی ایرانیان کلیه خدمات ترجمه توسط مترجمان تخصصی در هر رشته انجام گرفته و ویرایش نیتیو مقالات با همکاری چند مترجم بومی به زبان انگلیسی برای اولین بار در ایران توسط ترجمه تخصصی ایران ایده پردازی و اجرا شد که حاصل این اقدام افزایش سطح کیفی مقالات معتبر بود و این دو مهم ترین عواملی بود که ترجمه تخصصی ایرانیان رابه عنوان موفق ترین تیم ترجمه در کشور بدل نمود.
تیم ترجمه تخصصی ایرانیان پس از چندین ماه تجربه موفق در ترجمه تخصصی مقالات اقدام به گسترش حوزه فعالیت خود نمود و به صورت تخصصی وارد ترجمه در کلیه زبان های زنده دنیا شد. هم اکنون با در اختیار داشتن بیش از ۱۵۰۰ مترجم داخلی و خارجی اقدام به انجام کلیه خدمات ترجمه اعم از ترجمه مقاله، ترجمه کتاب، ترجمه کاتالوگ و دستورالعمل و … به کلیه زبان ها در ایران نموده است.
ترجمه تخصصی ایرانیان این افتخار را دارد که اعلام نماید خدمات ترجمه در این موسسه به صورت کاملا تخصصی انجام می گیرد. ترجمه متون شما توسط مترجمی تخصصی که در رشته شما تحصیل کرده انجام می گیرد.
موسسه ترجمه تخصصی ایرانیان جهت بهره مندی دانشجویان از خدمات ترجمه، اقدام به ارائه خدمات ترجمه در پلن های هزینه ای متفاوت نموده است. شما با در نظر گرفتن نوع و کیفیت خدمات ترجمه می توانید هر یک از خدمات ما را استفاده نمایید. ترجمه ارزان دانشجویی یکی از خدماتی است که نسبت به سایر موسسات ترجمه با هزینه کاملا پایین تر انجام می گیرد.
منبع : iraniantranslateجعفر مقیمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از آنجا که مدرسه محل
تجلی و ظهور اهداف نظام آموزشی است، بر اساس کیفیت خروجی آن یعنی دانش
آموزان در خصوص میزان توفیق آن، قضاوت می شوند.
وی اظهار کرد: به منظور
بهبود مدیریت مدرسه و ارتقاء کیفیت یادگیری دانش آموزان و استفاده بهینه از
امکانات و تجهیزات طرح تدبیر در سال تحصیلی 96-95 در دستور کاری مدارس
ابتدایی قرار گرفت.
وی از مدیریت کارآمد و اثر بخش به عنوان هدف اصلی این طرح آموزشی - تخصصی در مدارس ابتدایی استان البرز یاد کرد.
معاون
آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز مدیریت مدرسه را سطحی از
مدیریت و راهبری آموزشی دانست و بیان کرد: برنامه ریزی ، بهره گیری از
منابع ، تعامل موثر با جامعه محلی ، اهداف ، راهبردها و سیاست های آموزش و
پرورش از جمله اهداف عملیاتی شدن طرح تدبیر در مدارس ابتدایی استان است.
مقیمی
گفت: کلیات برنامه تدبیر در مدارس ابتدایی را تقویت خودباوری، برنامه
محوری، توسعه مشارکت، توانمند سازی کارکنان، ارزیابی و بهبود مستمر و
استفاده حداکثری از منابع در اختیار را تشکیل می دهد.
وی یادآور شد: در
برنامه ریزی و اجرای این طرح نیز فرآیندهای مهم مدرسه، جهت گیری کلی ،
تقویم اجرایی برنامه تدبیر و تدوین برنامه عملیاتی سالانه مهم است.
به
گفته این مسوول نظارت ، ارزشیابی و بازخورد از دیگر برنامه های طرح تدبیر دبستان
در مدارس ابتدایی البرز است که در آن به ارزیابی، کارکردهای ارزیابی، شیوه
ارزیابی برنامه تدبیر ، ملاک های ارزیابی عملکرد مدرسه ، نحوه محاسبات
میزان موفقیت و اعلام نتیجه پرداخته می شود.
معاون آموزش ابتدایی اداره
کل آموزش و پرورش البرز از برنامه محوری، آموزش و یادگیری ، فعالیت های
پرورشی و فوق برنامه، سلامت و تربیت بدنی ، مشارکت ، نظارت و ارزیابی اداری
- مالی که در سند تحول بنیادین نیز با عبارت های مختلف رویکردی به آن
پرداخته شده بعنوان ضرورت های طرح تدبیر در مدارس ابتدایی یاد کرد.